Az első dolog ami az autón cserére szorult az a kuplung volt. Gyorsuláskor már elég érezhető volt a tárcsa csúszása, és váltásnál a kuplung felengedése közben az egyenetlen felületek miatt az egész szerkezet rángatott. A csere alkatrészt az E-Bay-en néztem ki ami egy XTD Stage 3 Racing szett volt, és ami lényeg, hogy az ára kb a fele a gyáriénak!!! A szett tartalmazta a kinyomócsapágyat, a kuplung szerkezetet és a kuplung tárcsát.
A legnagyobb bánatomra itt bekövetkezett egy hatalmas baki, ugyanis a cserénél a lendkerék felülete nem lett ellenőrizve (felszabályozva), így nemsokára újból jelentkezett a már "megszokott" rángás. A lendkerék felületi egyenetlensége rövid úton tönkrevágta az új kuplungtárcsát. A terv egy új lendkerék és egy új tárcsa beszerzése volt, amiket szintén az E-Bay-en cserkésztem be. A lendkerék egy alumínium Clutchmasters FW-2000-Al:
a tárcsa pedig egy utángyártott Exedy:
A végeredmény pedig egy tökéletesen működő kuplung.
Megjegyzés: Az írások szerint az alumínium lendkerék teljesítmény növelő hatású, ugyanis jelentős súlymegtakarítást érhetünk el...... |