Természetesen ha nem járunk pontosan utána, hogy mit mihez veszünk, könnyen zsákutcába szaladhatunk. A leömlőcsonkok vásárlásakor sajnos nem jártam megfelelően körbe a dolgot, és csak az eladó által megadott adatokra hagyatkoztam (Mitsubishi Eclipse V6 3.0L GT). Nem vettem figyelembe viszont egy nagyon fontos tényezőt, ami ennél az alkatrésznél elég meghatározó, az autó gyártási évét!! Ha Menüben megnézitek a Mitsubishi Eclipse törénete fejezetet, akkor ott látszik hogy két fajta ECU típus létezik. Az egyik a FED Specs a másik a CALI Specs. 2000 októbere után a szigorítások miatt az autó kapott plusz két katalizátort aminek következtében a leömlőkbe is került oxigénszenzor. Az általam vásárolt leömlők már ezekhez a tipusokhoz készültek, viszont az autóm még FED Specs-es, tehát a kelleténél több a lyuk a csöveken. Igazából ez egy könnyen orvosolható probléma mert csak le kell dugózni a felesleges O2 szenzor fogadó nyílásokat, de egyenlőre még nem jutottam el a megvalósításig.
Addig is néhány kép a még beépítetlen csonkokról:
A cucc OBX gyártmány és saválló csövekből készült. Tény, hogy vannak szebb kivitelű márkák is (a sufnituningos kivitelezéshez képest viszont minőségi munka) de azok jóval drágábbak!! Véleményem szerint az átalakítások után a célnak tökéletesen meg fog felelni. A 3G Club több tagja is vásárolt már ebből és nem volt panasz rá. Az eldó időközben korrigálta a hirdetés szövegét az ebay-en, felhívja rá a figyelmet hogy FED Specs-autók esetén némi korrekció szükséges (kicsit későn....) |